Recenzie našich expertov
Toto sérum láme rekordy v obľúbenosti v USA, kde bolo aj vyvinuté. Jeho okamžitým cieľom je obnoviť vitalitu mihalníc. Mnoho dám sa sťažuje na slabé mihalnice po každodennom používaní maskary a inej kozmetiky.
M2 Lashes vďaka prítomnosti prírodných zložiek predlžuje a výrazne zahusťuje mihalnice. Výhodou prípravku je, že môže byť používané aj po chirurgickom nadstavení mihalníc, čo môže ovplyvniť ich nadmerné množstvo. Produkt nevplýva na lepidlo, ktoré sa používa pri tomto druhu procedúr. Produkt sa dá zakúpiť v mnohých online obchodoch a niekoľkých drogériách.
70% našich testovačov tvrdilo, že sérum je veľmi účinné. Bohužiaľ, mnohý z nich mali počas prvých mesiacov používania podráždené viečka a červené oči. Niekoľko ľudí bolo nútených prestať s testovaním produktu, keďže podráždenie ich očí bolo také silné, že bránilo ich denným aktivitám. Produkt je veľmi drahý, hoci jeho účinnosť je porovnateľná s Nanolash, ktorý je oveľa lacnejší.
Pred takými veľkými výdavkami by sme si mali skontrolovať, či by u nás sérum mohlo spustiť silnú alergiu. Produkt by sa mal používať denne, čo môže byť trochu únavné. Taktiež je potrebné ho používať počas dňa v predpísanom množstve, aby nespôsobilo alergickú reakciu.
Používajte produkt raz denne, najlepšie pred večerným odpočinkom. Je to veľmi dôležité, pretože zložky prenikajú rýchlejšie do hlbších vrstiev pokožky v noci. Pred aplikáciou sa poriadne odlíčte a vyberte si z očí kontaktné šošovky. Prípravok sa nanáša kefkou pozdĺž línie mihalníc, aby sa kozmetika nedostala do očí. Mal by sa používať 3 mesiace.
Produkt je veľmi obľúbený aj napriek jeho cene. Stojí za povšimnutie, že jeho účinnosť je rovnaká ako má sérum – Nanolash, ktorého cena je oveľa nižšia. Malo by sa dobre zvážiť, či stojí za to zaplatiť viac za obdržanie rovnakých účinkov. Podľa našich testovačov priniesol prípravok výsledky v rôznych časových obdobiach, takže je nemožné určiť, či budú výsledky viditeľné po 3 týždňoch alebo nie.
Podľa našich expertov a testovačov je prípravok účinný, hoci jeho cena možno vystraší mnoho zákazníkov. Významný počet respondentov tvrdil, že by si produkt s radosťou zakúpilo za nižšiu cenu.
* Uvedené výsledky sú individuálne. Dosiahnutie takýchto výsledkov u každej osoby nie je zaručené.